Minggu, 22 Desember 2013

Browse » home» » » » » » » » » Bertengkar seorang ibu ramas testis lawannya hingga meninggal

Bertengkar seorang ibu ramas testis lawannya hingga meninggal

25 April 2013


Bertengkar, Seorang Ibu Remas Testis Lawannya hingga Tewas
 
Ilustrasi
HAIKOU, KOMPAS.com — Seorang ibu di China diseret ke mahkamah atas tuduhan membunuh seorang lelaki kerana meramas testis atau buah zakar lelaki tersebut dengan kuat hingga meninggal.

Wanita itu, lapor MailOnline, Selasa (23/4/2013), sedang menjemput puteranya dari sekolah ketika dia kemudian terlibat perselisihan dengan seorang penjaga toko. Perselisihan terjadi kerana perempuan itu memakir basikal elektriknya di depan kedai lelaki itu di Distrik Meilan, Kota Haikou, Hainan. Lelaki yang dilaporkan berusia 42 tahun itu keluar dari kedai dan mengatakan kepada ibu itu bahawa dia tidak boleh meninggalkan basikalnya di lokasi tersebut.

Wanita itu tidak terima dengan teguran tersebut. Mereka dilaporkan bertengkat hebat   . Perkelahian pun terjadi dan perempuan itu memanggil kakak dan suaminya untuk membantu. Namun, dia kemudian dilaporkan menyambar testis lelaki itu dan meramasnya dengan kuat.

Menurut laporan seorang saksi, wanitaitu memegang buah pelir lelaki itu sambil berteriak, "Saya akan meramasnya sampai mati, kamu tidak akan pernah punya anak-anak lagi."

Lelaki itu digambarkan tergeletak di tanah saat dirawat para paramedis sebelum dilarikan ke rumah sakit. Namun, tidak ada yang boleh dilakukan untuk menyelamatkan nyawanya.

Dr Irwin Goldstein, seorang urologi dan direktur San Diego Sexual Medicine, mengatakan, cukup masuk akal bahawa peramasan testis menyebabkan kematian lelaki itu. Dia mengatakan kepada   web Gizmodo, sebagaimana dikutip MailOnline, "Ya, testis sangat peka sentuhan dan ada pelepasan adrenalin yang besar ketika ada kekuatan berlebihan yang menimpa organ-organ itu. Nyeri testis menjalar hingga perut bahagian bawah, mesenteric plexus, dan menyebabkan para lelaki menghentikan secara tiba-tiba apa yang sedang mereka lakukan, berbaring di tanah, menutup mata mereka, dan menekuk lutut mereka. Serangan jantung tentu dapat terjadi akibat rasa sakit dari testis yang diramas secara kuat."

Perempuan itu terancam hukuman yang ditimpakan kepada seorang pembunuh jika dia terbukti bersalah.
Sumber :Daily Mail
Editor :Egidius Patnistik

Tidak ada komentar:

Posting Komentar