Rabu, 01 Januari 2014

Browse » home» » » » » » » Maut Kepenatan Setelah Di Kejar Polis

Maut Kepenatan Setelah Di Kejar Polis

Maut Kepenatan Setelah Di Kejar Polis | Seorang lelaki menemui ajal selepas rebah kepenatan ketika melarikan diri daripada anggota Unit Rondaan Bermotosikal (URB) yang mengejarnya di Lorong Perak, Jalan Putra, di sini hari ini.
Maut Kepenatan Setelah Di Kejar Polis

Kejadian berlaku semasa lelaki berusia 35 tahun yang menunggang motosikal jenis Suzuki Smash melalui lokasi itu dan ditahan anggota berkenaan yang sedang melakukan rondaan pukul 11.20 pagi.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Adzaman Mohd. Jan berkata, lelaki itu bagaimanapun bertindak memecut sehingga ke Lorong Perak 4, Jalan Putra sebelum meninggalkan motosikalnya di situ dan melarikan diri.

"Polis yang mengejarnya berjaya menahan lelaki itu dan ketika ditahan, dalam keadaan kepenatan lalu jatuh pengsan. Ambulans yang datang tidak lama kemudian mengesahkan lelaki tersebut telah meninggal dunia," katanya ketika dihubungi disini hari ini.

Menurut beliau, hasil pemeriksaan beg galas miliknya, polis menjumpai satu bungkusan kecil dipercayai dadah jenis syabu seberat 0.88 gram dan satu alat penimbang kecil.

"Bedah siasat akan dijalankan pagi esok bagi menentukan punca kematian lelaki ini," jelasnya. sumber



Tidak ada komentar:

Posting Komentar